För att...

... jag känner mig så sjukt snygg med massor av kassar med pantflaskor och en barnvagn.

Hahahaha. Nåväl, vad gör man inte för de där extra slantarna? Sen så får jag skylla mig själv som inte orkar vänta tills karln kommer hem :O

Det är faktiskt ganska skönt att gå upp en stund innan Plopps. Så hinner man liksom komma igång och börja tänka, ooooch man hinner sitta och spela ostört en stund ;)

När vi gick förbi lekparken igår så blev han helt överlycklig, men vi hade handlat och han hade inte rätt vantar med sig, så när han försökte ta sig ur vagnen för att springa och leka så lovade jag honom att vi kunde gå dit idag istället.

...

Ut i snöstormen... hmm... Smart drag, mamsen.

...

Njaa...

Haha, jag känner mig så elak :( Men jag tror inte det skulle vara kul för någon av oss, det är ju helt galet ute. Kanske om det klarnar senare :O Tills dess får det bli myspys, kanske en kopp varm choklad (sjääälvklart med riktig kakao) och nybakat bröd? Det borde väl göra susen? :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0