Ikea :O

Yes, karlakarln släppte lös mig på Ikea, utan barn (!) och jag lyckades släpa med mig C !(med lovord om att vi skulle dricka deras kaffe och sitta där och catch up, men det slutade med en snabbkorv utanför...) På vägen hem så var det  sönderfrusna fingrar som gällde när vi självmordssprang med tre fulla kassar och en platt låda över den gigantiska vägen för att komma till busshållplatsen. C skulle inte köpa något egentligen heller, haha, och två av kassarna plus lådan var hennes ;) Jag känner mig ändå ganska stolt som inte släpade med mig sådär överdrivet mycket, utan lyckades behärska mig :O Hur som helst, mycket trevligt och många konstiga girliegirliefniss :O

Men men, jag kom hem med lite allt möjligt krafs krafs, förvaringsgrejer till min garderob (som jag inte har lust att kort på eftersom jag redan fyllt allt med kläder...), köksgrejer och så vidare. Jag tyckte också att jag var skitfiffig som köpte en-sån-där tvkontrollförvaringsgrej som man hänger över soffkanten. Go S som glömmer bort att vår soffa är pytteliten, så den planen gick ju i ganska skapliga spillror.

Och, snart, så börjar ju det goda livet. Nu är det inte alls långt kvar. HUAHUA!


Kommentarer
Postat av: Carin

Tack själv för igår! Jag hade en super trevligt dag <3

2010-12-08 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0