Skoltajm

Yesboss, jag upptäckte att man redan nu kan logga in på skolans hemsida, och kolla alla kurser och deras innehåll. Och alla uppgifter man ska göra under terminen.

...

Ivrig som en iller så gjorde jag klart en uppgift, och sitter redan och spånar om alla andra. Allt ser så lätt ut, så man börjar nästan ana ugglor i mossen och funderar på när de kommer lägga till resten, eller något liknande. Sen kom jag överfund med att det är lite väl överambitiöst att börja med allt nästan två veckor innan start, och precis då så vaknade Plipploppstjärnan till liv.

Så, nu sitter jag istället och knåpar ihop ett CV, som jag ska sitta och ruva på i några dagar. Så att jag kan väga alla för- och nackdelar ett tag innan jag bestämmer något.

Fasen, livet börjar arta sig ganska mysigt. Snart kommer jag vara "välutbildad" med körkort, barn på dagis och jobb. Om allt nu fortsätter gå såhär prima, det vill säga.

MYSPYS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0