Töjatöjatöjatöööööja

Jag lyckades! Efter att ha tejpat och tejpat det förbaskade hornet, så fick jag in min rosa och glittrande 10a :D Jag försökte med min svarta 12a, men örat var tydligen inte redo för det :( Men men, snart så. 2 mm är ju som en fis i rymden :O Heeelt överlycklig, så jag bjuder till och med på en förtjusande bild på kalaset. (Med ett fortfarande halvsvullet öra efter allt pillande, höhö)

Bästigaste Plippisploppis gick runt med locket till sin legoburk som hatt, det var mycket bedårande att se honom försöka balansera den. Och vad han har utökat sitt ordförråd, helt galet sött! Och ibland beter han sig så fruktansvärt väluppfostrat så att man nästan blir tårögd, som när han har ätit eller druckit klart något i vardagsrummet, så går han och lämnar tallriken/glaset i diskhon.

Jag satt faktiskt häromdagen också och tittade på "gamla" bilder på honom. Lilla Plipplopp, jag började nästan gråta. Oh my, min lilla pojkvasker. Och vad mormor och morfar skämmer bort honom (på ett bra sätt), det är också helt sjukt gråtframkallande.







Gud, lilla Ploppsis. Oh my.



Nä, nu började jag gråta på riktigt, så nu blir det inga fler bilder. Haha :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0