Sötkarl

Vi var ned till charkuteriet (heter det det? Nu blev jag osäker) och köpte hästentrecote igår, det var faktiskt ganska mumsigt trots att jag förstörde hela middagen med min förbenade fetaost, haha. Det gjorde att rätten i fråga smakade lamm, men men... nu har man ätit det också :O Efter karlns jobb så kom han hem med en vanlig icakasse, tooodelooo, och i den låg det inte bara mat, utan ett mystiskt grönt paket :O Det blev några fniss innan jag lyckades öppna det och inuti fanns:


YEEEEEY!!! Parfym! Äntligen! Och från the body shop, mums mums mums... Jättesöt glittrande förpackning också, som jag gömde undan och tänker spara, haha. Från ingenstans också, mums mums.

Idag ska jag och Plippisen ut och härja i regnet, sen är det dags att åka och luncha med karln. Vi får se vad det blir för spännande idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0