Yey

Öhm. Ja, jag planerade väl att lägga ut bilder från Lettland. Men det är något som slår mig, men kan inte sätta fingret på vad det är. Nåväl, eftersom jag inte riktigt har koll på vilka som läser så får den här bilden summera allt:

Och varmt var det. Runt en 35 grader halv tio på morgonen. Schysst bränna fick man också, speciellt efter att ha sprungit runt i Converse. Så mina fötter är lagom blekta. Och i lördags var det 1 år för mig och karln, och det var väl därför vi drog iväg, så själva lördagen var väl ganska händelselös. Men men. Igår kom Plipploppstjärnan hem också, mycket mysig liten karl. Som tydligen fått för sig att börja om med trotset här, även om han verkar inse ganska snabbt att det inte går att gnälla till sig saker. Jag försökte ge mig på att skriva veckomeny igår också, och det lyckades väl sådär. Vi får väl se om den kommer att hållas, eller om det ens blir bra. Men det tror jag nog.

Jaja. Nu shoppa ljuvliga kvinnoitems och present till karlakarln. Han fick ju trots allt inget i lördags, och... ja. Jag är hemmafrun som bara glider med, så jag vill försöka gottgöra mig själv. After all. Även om det på något skumt sätt blir för min egen skull, men men :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0