Attentionwhore

Mja, kanske. Men det har inte blivit så fruktansvärt mycket spelgnäll och shit här, ska nog ta och ändra headern. Haha. Och... kanske lägga till "arbetslös" framför kock. Haha. Jag får byta till det det egentligen är "Arbetslös kock, mamma och nörd". Nörd borde väl duga ganska bra? Jag har ju mina stunder när ingen förstår vad jag pratar om egentligen. "Egen" kanske man ska lägga till? Bah.

Jag fick syn på en polares polares tatuering och tyckte att den såg lite... lätt ut. Helt perfekt att testa rita av. Och I did it! Men jag kan inte lägga in bild på den nu, då kameran bestämde sig för att gömma sig i karlns väska och följa med till hans jobb. Och av mycket kvinnliga anledningar har jag ingen lust att åka efter den, men vi får se om vi hittar någon vit riddare som räddar hela skiten. Haha. I vilket fall, teckningen är en ros (vilket egentligen inte alls känns okej att sitta och rita, men vad gör man inte?), och trots att det skar lite i hjärtat kändes det ändå som om... hmm... hur ska man säga? Typ, att mer mainstream än så kan det nog knappast bli, och alltså gör det inget att karln har en nästan likadan på bröstet. Inte för att den stör mig eller något, men tänker man "ros" plus "tatuering" är det lätt hänt att tankarna dras ditåt (trots att man mässar "det var då" i huvudet samtidigt som det ekar i bakgrunden att man själv hade velat ha någon som gjorde något sådant för en) (ah, sen bara tänka på tatueringar ger också bad wibes, men det är samma mässvisa där, haha, jag är omringad!). Whatsoever, rosor känns snäppet för lätt. I alla fall den stilen. Jag funderar på att ge mig på ansikten härnäst, realistiska då. Manga är jag ju superhaj på, så det börjar bli lite väl tjatigt. Eller! Hmm, om jag ska ge mig på det absoluta hatobjektet: händer och fötter? Usch, de är fruktansvärda. Jag blir fan aldrig nöjd med dem. Därför gömmer alltid mina verk sina händer bakom ryggen, håller i saker eller har dem i håret, haha. Jag försökte en gång att bara rita ett par fötter, och blev galen och förbannad och slutade rita ett tag. Haha. Usch!

Men men, nu har jag ju sudd. Så nu ska jag passa på att färdigställa Alice nu när Plippis ändå sover. Och jag har säkert en timma eller två på mig :) Hoppas förresten att soffmänniskorna kommer idag. De skulle ha kommit igår eller i förrgår, but noooo. Jag ringde dem igår, men det enda jag fick som svar oavsett vad jag sa var "Han kommer". Så jag antar att det kaaanske blir idag. Vi har ju massa färg, och det ska bli så skönt att måla om en stor vägg och sätta vår egen prägel på det hela :D Och mysbaby gav mig tillåtelse att lägga golv i badrummet som kommer göra det hela ännu mer fancypancy då jag samtidigt kommer försöka byta ut alla handdukskrokar till något som kommer matcha golvet. Mums. Golvplattorna kommer köpas från Jula, nära och bra.

Tänk dem på golvet, sen matchande krokar och nyputsat badrum, sen ett gäng tända ljus och ligga i skumbadet och lyssna på musik med ett glas vin. Aawrfhghh... myyyys.... Jag dör. Nej, nu ska jag och myspyskatten i knäet fortsätta pyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0