Bom bom bom...

Det är tomt utan en blipblop som flörtar med en på morgonkvisten. Men men. Jag är fruktansvärt snorig och hemsk idag, men mår lite bättre än igår. Då fullkomligt exploderade mitt huvud av hemskheter och jag kände mig bara fet och tyst. Yeeeah. Fet på riktigt då, jag såg för mig själv hur min tjocka rumpa bara vällde över stolskanten och ut på golvet. Alla smala ben gjorde inte saken bättre, men en vacker dag så får jag nog också välsvarvade spiror. Så det var lika bra att vi gick hem, haha :) Jag hade nog bara förberett mig lite för mycket, och det gick åt skogen. Haha.

Jaja, ny dag, nya möjligheter! Idag ska vi till karlns bror och grilla och prata engelska, wohoo. Det blir nog myspys. Hoppas regnet slutar tills dess bara -.- Nej, nu ska jag sätta mig vid papprena och pennorna tills karln bestämmer sig för att gå upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0