Kul väder?

När vi äntligen funderar på att äta ute, plus att jag nästan samlat mod till att sitta utomhus, naturligtvis ska det vara pissigt väder då. Oh yes. Jaja, vi får väl sitta inne ändå. (Oh nooo). Haha, jag hittade förresten en bok på bokbörsen (föga förvånande), som jag hoppashoppashoppas är rolig.

Mars and Venus: 365 Ways to Keep Passion Alive

Hahahaha. Lite girlygirly omslag, och det är väl inte så att vi behöver den, men ändå. Det kan vara kul, och sen så kan det ju alltid vara sött att börja i tid ;) Jag lyckades i princip tvinga karln att läsa en annan av John Grays böcker, haha. Han var mycket motsträvig till en början, men han verkar läsa klart den :O Så, mer John Gray till folket!  I vilket fall, jag köpte boken för 15 kronor. 15 kronor!!! Mycket, mycket nöjd med mig själv såhär på morgonkvisten. På tal om böcker sådär, fick hem en ny bok till Plippis igår. "Lille Goliat", som jag anar handlar om en modig liten elefant. Det var inte riktigt det jag fiskade efter när jag gick med i Disneyklubben, ville snarare hamstra alla klassiker. Men men, man måste ju keep an open mind :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0