Sådär, tror jag...

Nu börjar jag få ordning på det hela. Saknar dock fortfarande några saker, och det tror jag att jag får klura ut sen -.- Det ska komma hit läskigt folk och byta vår ytterdörr, ska bli galet skönt! Dels för att jag inte har en aning om hur många nycklar som saknas till den här dörren, och dels för att brandrök säkerligen inte kommer in lika lätt. (Vilket kan kännas bra då någon tänt eld på vårat hus några gånger...)

Jag och P mumsade nyss gröt till lunch, mycket uppskattat med mannagryn som omväxling ;) Och snusningen.. Det börjar bli sämre, men på ett annat sätt. Huvudet är inte längre i en bubbla, utan nu är det mer begär. Begär, måste ha, vill fylla hela läppen med en hel dosa! Jag har mycket lättare för att bli arg också, så massor av självbehärskning går åt. Och när man väl lugnat sig så ser man bara massor av små luddiga snus som flyger förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0