Storhetsvansinne

Snart dags att ta sig in till stan! Här skall shoppas sudd! :O Och kanske en filtpenna. Om de inte är förskräckligt dyra, men det tror jag nog inte. Frågan är bara var jag hittar det? I hemstan var det ju hur enkelt som helst, fanns bara en butik. Men här... massamassa :O Ganska fint väder idag också, kanske ska ta och promenera ned till stan.

 

Jag har drabbats av storhetsvansinne och sitter och ritar så fort jag får chansen. Dags att slipa skillsen, kan ju inte springa runt och undra vad som kunde ha hänt om jag bara tagit tag i mig själv. Jag håller på med en bild på Alice och Cheshire, men den håller jag för mig själv tills jag är helt nöjd. Efter att jag har köpt sudd dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0