Supersöt helg

Åhåhå, helgen har varit mycket myspys. Massor av varm sol och hunnybunny som har dragit runt mig på äventyr på finska bröllop och grejer. Det var förresten mycket trevligt! Hockeygrejerna verkar också bli sålda, och jag är så nööööjd med allt! Imorgon kommer plippisen hem också, jag funderar på att krama ihjäl honom eller något liknande. Antagligen kommer han strunta totalt i mig och slänga sig på karln, men det är smällar man kan ta ;) Haha.

Jag funderar på hemmalagad pizza till middag, och jag tror det skulle vara uppskattat :O Om vi nu har alla grejer hemma, det visar väl sig. Bröd måste också bakas, jag funderar på att passa på att göra hamburgerbröd samtidigt, bara att slänga in i frysen så finns det till senare. Men, over and out, nu ska jag slänga mig i havet av katter och över karln, som jag hör har det jättemysigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0