Uff

Ja, bloggen ser förjeflig ut just nu, men senare ska jag försöka fixa till den! Jag börjar bli sjuk nu också, halsen är alldeles öm och jag känner mig tung i huvudet.

Jag lyckades förresten igår igen! Jag och karln småtjafsade lite innan vi gick ut, vilket slutade med att jag bestämde mig för att gå heeeela vägen till affären ensam för att handla. Sagt och gjort. Bara att det var hur varmt som helst, och jag blev bara svettigare och svettigare. Håret var bara uppslängt i en slarvig tofs, jag hade blå hawaiishorts och en vit t-shirt med en dödskalle med röda glasögon på plus converse. Låter det hett? Lägg då till att mitt hår ser ut såhär:

Inte tänkte jag på det när jag vandrade iväg. När jag väl är framme ser jag ett ballt par med tjejer med hippa kläder och båda pratar, får syn på mig och en kläcker ur sig "haha, sådär kan du ju gå klädd! Haha, nää, hejdå med dig vi ses imorgon." Fnissfnissfniss. Varje uns i min kropp ville skrika att jag minsann kan duscha och faktiskt har finare kläder, medans de bara var tjocka och allt vad jag nu ville förolämpa dem med. But no. Jag morrade bara för mig själv och vaggade sakta in i affärens underbara kyla.

Åh, nä, P sover fortfarande, så nu blir myselipys i Photoshop eller något.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, vad fan, sånt skulle jag inte tåla. Jag skulle ha sagt " Ja, och det ser du väl att jag gör, testa att slappna av i kläder du med;)"

2010-05-21 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0