Ut och leka! Eller sola? Eller... åh, inget snus.

Yes! Vi är redan laddade och klara för att ta oss ut. Jag funderar på att åka till lekparken lite tidigare än hunbun, men tänk om det är packat med folk där? :O Such panik. Men men. Nu rev barnet sönder mina strumpbyxor, YES! Förbannad tur att det redan är över 20 grader och solsken då, hah, jag skall chocka varenda busspendlare med mina bleka kycklingklubbor.

Och nu är det dag 1 utan snus också. Magen är lite lustig, och det känns som om det är en stor dimma i huvudet som gör att man inte tänker klart. Allt känns suddigt och jag har en tom känsla i bröstet.
MEN jag känner inget sug efter chokladen som ligger i skåpet :D Haha, men den kommer säkert ta slut senare ändå, när jag inte har något vettigt för mig och äter upp den av ren tristess. Kanske, kanske inte.


Snart dags för fika, sen göra iordning lunch som jag tar med ut. Så att jag och P kan krubba i oss utomhus, i värmen. Så kanske jag äntligen får lite färg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0