Kreativ!

Jag gjorde en kattgömma igår som vi sen ställde deras pelare på, känner mig mycket kreativ ;) Och idag satt jag och Plopps och sydde ett par julgardiner, men de blev lite väl pösiga så ska försöka skapa någon sorts fästen så att de liksom... "blir vågiga" som old school-gardiner. Målet var ju paneler, men... Ja. Haha!

Jag och Plopps var också ute idag och härjade, och när jag bara vänder mig om mot vagnen i säkert en halv millesekund, så hör jag hur han vrålskriker bredvid en stolpe. Så jag vänder mig om, och ser att stackarn har slickat på den frysta stolpen, och alltså fastnat. Efter lite lirk så kom han loss, men han blev ju så förtvivlad, och det kom  blod som han spottade och hade sig. Uffpuff, gudars vad skräckslagen jag blev, men jag lyckades ändå fånga upp det mesta med en filt, och det verkade ge med sig ganska snabbt. När vi kom hem så verkade det inte göra ont alls, men så fort han försöker äta något så grimaserar han och hulkar till. Kraken :( Jag läste att kräm och glass och massa myspys gör saken bättre, så vi kör på det :)







Och så glad var han efter ett tag hemma, så det var nog inte så farligt after all :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0