Priiiima!

Yes, så är det. Alldeles prima!

Igår blev det aldrig någon bio, utan vi gick på sci-fi-mässan istället! AAAAH!!! Frossa i nördgrejer!!! OH MY, vid gud, vad förbenat att man inte hade fler slantar. Men, jag kom hem med en zombiesamlarbox som var numrerad och ett av bara 666 exemplar (haha, supernördigt), men asballt, man fick till och med autografer och en liten patron med. Dra på trissor, jag fick till och med med mig en 3D-plansch hem, med Star Wars-motiv (de gamla, förstås). Ooooch, en fantomenring som jag vann på ett snurra-hjulet-lotteri ;) Jag vågade till och med smyga fram till Edward Furlong och ta kort på honom, men jag passade på när han var upptagen med andra eftersom jag hade dött av pinsamhet om han hade tittat på mig när jag stod där och tog kort på honom, haha. Hur ballt som helst! Lite bilder nedan, men min kamera verkar ha slutat älska mig. Men men. Jag får ju snart igång ekonomin, och vem vet vad egot bjuder sig själv på då? :D

Idag är det ju första advent också,(om jag minns rätt) och jag tänkte faktiskt tända ett gäng ljus för "mysighetens skull", haha. Men jag hade inte hjärta till det, så jag lurade bara på karln och ministjärnan Plipplopp på en julmiddag. Jag gjorde egna köttbullar (självklart iofs, vi kör ju bara på det), korv, strimlad rödkål, potatis, rödbetssallad, skinka, senap, julmust och så vidare. Mums, och Plipps gillade till och med rödkålen! Stolt_mamma_89, haha.

Ikväll ska jag sy ett par julgardiner, och jag ska försöka smyga upp den där ljusslingan också. Oh my, vad jag myser! Jag känner mig alldeles glad, och när vi var och handlade innan Plopps kom hem så kändes det... bra. Allt känns bra. Och det kan väl bara bli bättre?




GE MIG YODA! GE MIG NU!


Okejdå, jag hade varit nöjd med Han Solo på väggen också. I naturlig storlek, haha.


Eller en alien...


Edward! Haha! :D Mitt första kändisfoto! Hahaha.


Bästa stormtroopern, haha. Jag gissar på att det var varmt och blev lite tråkigt i längden att gå runt och vara spejsad. Iskallt hur som helst!



Och den supergoda julmiddagen! Plipploppstjärnan var redo med ett supersmile ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0