Åhåj

Nåväl.

Jag sydde en väst till Plipp som han skulle ha på bröllopet, men... ja. Han fick mysa med den en stund, eftersom det inte gick att vara kvar eftersom han blev totalt galen inne i kyrkan. Jag fick aldrig några bra bilder när han har den på sig, så nu ligger den gömd i garderoben och han kommer antagligen hinna växa ur den innan det är västdags igen -.-

Men hans trotsera verkar ge med sig lite grann i alla fall, mycket skönt. Nu har vi tagit bort hans bebisstol också! Jag såg på dagis att de bara hade tripptrappstolar (jag såg inga barnstolar i alla fall), och blev inspirerad och eftersom vi har en trippis så tänkte jag att det är ju lika bra att låta honom sitta där eftersom han hellre vill göra det också.

Så poff! Världens utrymme vid köksbordet helt plötsligt, haha. Och han är ju hur duktig som helst på att sitta still och äta där som en stor pojke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0