Besviken?

Ja, jag tror det är den känslan som beskriver bäst. Eller en blandning av besvikelse och typ, känna sig hotad.

Jag är inte lika hipp, ung och alternativ som alla andra bönor. Gammeltacka med dålig syn och tigermage.

FAN, fulafula fuuuuula könssvordomar att jag alltid ska vara pillig och upptäcka saker jag inte vill veta om, väcka hjärnspöken som inte borde finnas.

Men vid gudarna vad jag känner mig fruktansvärt ful. Jävla bilder. Det bästa är att jag fick som typ, jag började darra och nästan gråta, haha. Bara bilder på unga, hippa tjejer.

Jävla könsordsmaraton. Usch, vad länge sedan hjärnspökena var såhär onådiga.

Nu ska jag försöka fixa ihop middagen, kanske gråta en skvätt, och sen... hmm. Jag har ju redan städat typ allt, men jag får väl hitta något mer.

Komplexkomplexkomplex, usch, vad länge sedan de var såhär grava. Jävla celluliter, tigermage och finnar. KÖNSORD! Haha, vad jag alltid ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0