Happy campers!

Jag fick hem ett beslut idag, och det blev lite mindre pengar än förväntat, men jag är fortfarande sjukligt nöjd över vår kommande livssituation ;) Så glad att jag uppdaterar med lite bilder :O



Världens duktigaste stjärnpojke har redan börjat hjälpa mig diska ;) Det är ju självklart roligare att stå och dansa på tripptrappstolen samtidigt som man skvätter vatten överallt och plaskar i diskhon, men vad gör man inte? :O (Och bara for the record, det var ordentligt ursköljda och halvdiskade items han fick leka med, inget vidrigt)



Sen bakade vi chokladrutor (mumsmums att äta rent skålen efteråt tillsammans) som blev alldeles superfluffiga! Så sjukt nöjd att jag fryste in de allra bästa till något tillfälle där man kan impa på gäster, haha.



Jag fick hem en mysterious Pandurolåda igår också, så jag roade mig med att klistra upp walldecos medan Plipp körde race i dockhuset.



Jag lyckades också rädda en växt från balkongen och frosten och allt vad det nu finns där ute, och den börjar till och med få tillbaka sin gamla färg! (Det röda i mitten)



Plipploppstjärnan på väg hem till låtsaskusinerna, som är i lekbar ålder. Vi har varit där och hälsat på flera gånger nu, mycket trevligt att få härja av sig med någon lika hysterisk som en själv ;)



Och masker! Massa masker! Jag tog på mig en för att se hur Plipps skulle ta det, men han såg plötsligt bara helt überbusig ut och stirrade på mig, och när jag bad om en kram så slängde han sig över mig, asgarvade och försökte rycka åt sig masken. Han fick låna den en stund, tills han prompt tyckte att katten skulle ha den på sig.

Vi moffade precis i oss ärtsoppa och Plipps gillar så mycket att han kunde sitta behärskat på tripptrappstolen och svulla i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0