Nyvaken, oh my

Vaknade i ren förvirrning vid 8 och hade världens panik över att karln åkt till jobbet, jag hörde ingen Plippis och ingen klocka hade ringt. OH MY, JAG HAR FÖRSOVIT MIG OCH J! Helt inne i min egen värld så dundrar jag ned från loftsängen (inte ens då klickar det) och in i badrummet. När jag väl är där inne så klickar det. Plippis är hos sin far, så jag kunde ju ta en liten sovmorgon, och jag är inte hos mamma så jag behöver ingen väckarklocka. Hmm... jag smsade karln och frågade om jag lovade något imorse, hade ett svagt minne av att vi åtminstone försökte konversera där i morgondimman. Lunch, var det ja.

Så. Happ. Morgonen var inte så äventyrlig som jag trodde. Haha. Nu begrava mig i papper och ansökningar och hoppas på att jag glömmer bort hur mycket jag saknar det hysteriska lilla trollet. Katterna är liksom inte riktigt lika mysiga och roliga, haha. Nej, usch vad den tredje lilla biten saknas. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0