5 saker

Jag såg på min kusins blogg där hon hade skrivit 5 saker som andra kanske inte vet.

Här kommer mina 5 saker som ni andra kanske inte vet om. Daaah.

1. Jag ser ner så sjukt mycket på folk som inte kan formulera sig skriftligen när det väl gäller, och folk som missbrukar utrops- och frågetecken. När de skriver en fråga med sjuhundrafemtioelva frågetecken efteråt så är det mycket, mycket svårt att ta dem seriöst och man liksom, rycker bara på axlarna och är övertygad om att filmen Idiocracy faktiskt är en sanningsfilm. Den tanken slår mig iofs väldigt, väldigt ofta nu för tiden.

2. Jag måste alltid tvätta händerna efter att ha tagit fram glasspaket från frysen eller om jag har lagt upp glassen i tallrikar. Och jag kan inte äta med skeden som man skopade upp glassen med, haha. Usch, vad smutsig och kladdig man känner sig efter det, även om glassen inte ens nuddade ens händer.

3. Ibland ställer jag mig i underkläder framför vår helkroppsspegel, och tycker att jag är så jääääävla snygg. (Vilket sen försvinner samma sekund som man går därifrån, haha)

4. Jag älskar fett och socker. Jag borde vara jättetjock. Sjukt totalälskar. När jag var yngre (växande tonåring ;)) kunde jag ta små bitar från margarinet i kylen och doppa dem i sockerskålen och bara frossa i mig. Nu är det ren självbehärskning som gör att jag inte gör sånt längre ;)

5. När jag hittar ett tvspel som jag faktiskt är ganska bra på, så vill jag inget hellre än att låsa in mig i några dagar med neddragna persienner och bara rejsa igenom spelet tillsammans några kilo chips och läsk, och sitta nonstop tills jag klarat ut det. Och jag blir alltid lika besviken när det är slut, som om allt plötsligt är tomt och man hade ingen aning om vad som fyllde ens liv innan man fick spelet. I och för sig så gillar jag evighetsspel, jag tröttnar typ aldrig, om det inte är på det fysiska planet dvs. Men ändå, det blir så tomt! Som Dantes Inferno eller God of War 3. AH, TOMT! (Naturligtvis är det i princip omöjligt nu när man har ett galet barn som ska upp på morgonkvisten, men ändå)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0