Ännu en helg...

...hu hu hu. Nåväl, nu är det ny vecka och ny rivstart. Med en tjock katt i knäet och ett ritande barn så känns morgonen lugn och myspysig. Och det kanske drar iväg till födelsehålan idag! Antingen idag eller imorgon. Hm hm, beror lite på om karln ändå ska dra iväg på rep idag eller inte. Då kan vi lika gärna åka idag eftersom det ändå suger att sitta ensam en hel dag. Det ska bli trevligt! Spana in mamsens nya lägenhet och bara myspysa. Lite hemlängtan kommer nog slå en, men på torsdag I'll be back, och då ska jag och karln roa oss ordentligt under kvällen :D AAAH, ser fram emot. Och helgen också, självfallet, gah, myspys. Tror jag.

Resan jag nämnde tidigare blev av istället ändå! Men istället för att det blev i december så flyttade vi till februari, eftersom då hinner jag samla på mig lite mer -.-

Nej, nu ska jag fortsätta med pappas present, och Plippis har lovat göra en teckning till honom. Intressant ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0