Äntligen Hemma-S

Japp, jag leker Martin T och har fixat och grejsat. Bänkar, bokhyllor, väggar och blabla. Naturligtvis inte utan storhetsvansinne, och idag tog det stopp. En vägghylla satte stopp liksom! Hur svårt kan det vara? Jag fick in två hål hur bra som helst, men sen de två övre hålen... jag blev så sur, usch. Så då satte jag mig och jobbade på Pinhead istället. Jag lyckades löda ihop ett skelett till honom, och sen var det bara att bygga på kroppen. Det gick naturligtvis också åt skogen, då hans proportioner blev helt... ja. Leran tog ju slut (!), så han hann bara få ett par dvärgben. Men men. Det ordnar sig så fort jag har råd med mer lera. Och dessutom måste han ju torka i ett par dagar nu. Jag vågar mig på att lägga ut en halvkass bild på honom nu hur som helst: (och tänk på att han är för smal och shit nu eftersom leran tog slut -.- )



Karln är och repar nu. Jag skickade med dem en påse bullar som jag hetsgjorde igår för att ha något att göra, haha. Jajustdeja, vi var över till hans syster igår och tog en kaffe och kikade på några av hennes soffor, och beslöt oss för att ta en. YEEEY, äntligen! Jag är bara lite nyfiken på hur vi kommer få plats i den, men det lär väl visa sig.

Jag njöt runt på plantagen igårellernärdetnuvar också, och myspyste bland alla växter innan jag fick med mig ett tappert litet gäng hem. Det blev ju inte de halvgigantiska träden jag hade velat, men något i alla fall för att pigga upp barnrummet. Det och ett gäng mattor.

Hjärnan sa plötsligt pang och dog av all musik och överdriven verksamhet. Jag ska nog sy lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0