Hemhålan

Så galet enkelt att bli bitter på håll. Men men. Snart åker jag hem igen, åhåhå.

Jagjagjag. Jag är inte bitter. Inte så länge till i alla fall, bara en liten stund då och då ;) Och hon såg ändå ut som en 40+are med låtsastuttar, moahahaha. Nåväl, nog med skadeglädje.

Och vad skön och hård (!) sängen här hemma hos mamma är! Trots att jag fick sova bredvid ett ålande barn som väckte mig lite då och då, så känner jag mig mer utvilad på länge. Jag är helt paff, men tydligen kan en nice säng göra en sån great skillnad. Nästan så att man ser framemot att ta en nap med Plippisen, haha. Och det är fasligt fint väder idag också, åhåhå.

Kommentarer
Postat av: Eskilnatalia

i love this page keep it up.

2011-02-22 @ 14:36:26
URL: http://eskilnatalia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0