Karln skapar

Jag tror Plipp har återupptäckt sin bil, han sitter och rejsar runt på den nästan hela tiden nu. Helgen flöt förbi, och när jag satt där och finslipade mina påhitt så frågade jag om inte karln kunde göra mig sällskap. Han satte sig otroligt nog ned, och bestämde sig för att göra ett "gosedjur". Och efter inte så många om och men som jag trott från början, så lyckades han faktiskt få ihop en "nalle".

 

Fruktansvärt vacker måste jag säga, men det roliga var att han satte sig ned mig med och gjorde något istället för att pysa iväg. Mycket uppskattat.

Jag tror förresten inte att det blir någon soffa idag heller. Kanske i helgen, om vi har en väldans tur. På fredag ska vi ned till mamma och hjälpa henne med flytt, och sen över till pappa och gratta honom.

Jag fick sovmorgon idag också, till 8,15 när jag vaknade i ren panik av mig själv. Efter att sen inse att Plipp fortfarande sussade, så låg jag för första gången på läääänge och drog mig och läste till 9,30 då han tydligen tyckte det var dags att vakna. Sen frukost, och nu rejsar han och jag slöar tills det blir dags att hitta på något nytt. Vi kanske ska måla idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0