Linnen

Jag såg när jag skulle ta kort på linnena, att det blivit lite fel på vissa ställen... -.- så jag tog bort axelbanden på det rosa, och skulle byta och ha mig, men orkar in sy fast dem ordentligt just nu. Så därför kan brösten liksom se lite... roliga ut. Och jag ska lägga in söta små kuddar där också så att man kan vara utan bh, det var ju helt fantastiskt vad skönt det var när jag hade klänningen på mig den-där-hemska-dagen och man var utan! Jag kände mig som värsta 18åringen med bröst som fortfarande var på plats! Amazing. Eller ja, jag tyckte det i alla fall.
Och på det pricka linnet lyckades jag aldrig få till någon bild bakifrån, men det går liksom nedåt och sen gör man en rosett med det vita bandet. Det prickiga linnet ska också få kuddar, eftersom jag överskattade mina existerande bröst och gjorde dem lite... stora. Och axelband.

Tji fick jag för att jag i min trötthet trodde de var klara! Eller så har C rätt, de blir aldrig klara. Och vad svårt det var att ta bra bilder! Kameran måste också bytas ut, den är verkligen inne på sista andetaget. Men men, inte så fruktansvärt för att vara newbie :( Jag var också tvungen att ringa in Pinhead där han står och vilar i bokhyllan, och lägg märke till mina slappa, grå mjukisbyxor som passade riktigt bra in ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0