Massafulasvordomar

Jag satt och var skitlycklig över att jag skulle planera in en resa till mig och karln.

Naturligtvis glömde jag att han ska iväg med bandet. Och jag är för egotrippad för att låta honom åka iväg ensam. Egotrippad och taskig, antar jag, för det är ju jag som har trustissues. Fan. Eller så säljer jag av grejer utav bara sjuttsingen och får förhoppningsvis råd med bådeoch?

Jag får fundilera. Jag blev så sjukt ledsen över att jag inte tänkte på det innan jag blev glad, och nu bubblar bara en massa fula svordomar om allt och alla.

Nåväl. Karln repar ikväll, så jag kan sitta ensam hela eftermiddagen och bearbeta tillsammans med virknålar och symaskinen. Och kanske en kopp te. Och Plipploppstjärnan förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0