Trött

Oh yes. Men men, snart tvättstuga!

Var på rally i helgen, hemma hos pappa. Var trevligt, men hade nog velat se lite fler bilar och haft det lite lugnare, men men. Vi åkte hem på kvällen trots att vi funderat på att sova kvar, det kändes helt meningslöst då jag anade att det skulle bli en lång söndag också, och jag hade varit lekledare i 15 timmar så mina ögon var alldeles illröda och jag var helt stensäker på att jag skulle dö om jag bara lyckades sätta mig bekvämt och tyst någonstans. Jag drogs nästan tillbaka till tiden då jag jobbade som dagmamma, och oh my. Då var jag ännu mer död, så jag får väl vara tacksam antar jag. Jag får väl vara tacksam över att jag fick sova till 7 idag också, antar jag.

Och jag fick ju träffa pappa lite i alla fall. Och min syster. Det var trevligt att bara sitta på verandan när Plipp äntligen somnat, bara sitta där i molnet från vattenpipan och smålura på bilarna och leka tysta leken. Och vi fick en hel kasse med trattkantareller (bara en tredjedel överlevde dock), det var mycket mumsmums.

Jag funderar på att avsluta bloggen, men jag vet inte riktigt. Det är sjukt skönt att skriva av sig, men blir ändå så onödigt på något sätt. Hm hm. Jag får fundera vidare.

Min mystiska huvudvärk är tillbaka! Den är koncentrerad, och jag sluddrar när jag pratar. Hm hm, säkert någon mystisk brainworm.

Bilder från helgen kommer när jag orkar koppla in kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0