Blodande tjockis!

Jag tog precis nya tjockisbilder (ocharmiga underklädesbilder med blixt...) på mig själv, för att hålla koll på utvecklingen. Ooooch... jag är mycket, mycket frestad att lägga in en tjusig bild jag klippte ihop. Men vi får se hur det känns mot slutet, haha. Jag måste ju dessutom få ihop lite text så att besökare inte bara chockas av en plötslig valkbild liksom. Hahaha, hujeda mig.

Jag missade jättemycket av solen idag, är helt sjukt besviken över det. Men! Imorgon väntar en heldag, och helgen är barnfri, så jag ska bara finnas till och ligga och halvdö någonstans och bli sådär mysigt solvarm så att man dör i svettattacker när man väl sen försöker sova i sängen, haha.

Jag gick också med glasögon genom stan idag! Och på bussen! Haha, go me ;) Men sen när det var dags att gå igen, så orkade jag inte vara solglasögonlös (karln kom med förslaget om clip-on-solglas till mina glasögon... jag vet inte.) och stoppade in linserna igen. Men ändå :)

En rolig grej till, jag gick på första grejen innan man får lämna blod idag! Jag känner mig sjuuuukt duktig som kan hjälpa till med... ja, allt. Inte lika egoistisk liksom, ganska tillfredsställande. Hoppas att mitt blod blir godkänt, så kan jag fortsätta med min feel good-grej :D

(Nej, det blev ingen bild. Jag blev avbruten då karln kom hem, och tänker nu överge datorn för att glo på the ultimate fighter med honom. :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0