Framgång och hemskheter

Haha, en vecka med Mel B, med mycket självdisciplin och uppskattning så har jag börjat märka vissa... förändringar. Redan liksom, haha! Eller så är det placebo, men jag är hur som helst nöjd. Och, inlägget kanske är stötande, haha. Vem vill läsa om hemskheter liksom?

Jag kan nämna att bland annat så har sötsuget nästan helt försvunnit. Jag har inte samma mystankar om att springa ned och köpa 4 kg choklad som jag kan sitta och suga i mig i hemlighet när inte karln är hemma tills jag ligger som en uppsvälld Jabba i soffan och glor på desperate housewives. (Visst, jag skulle ju knappast säga nej om någon kom med 4 kg choklad...) Och rumpan är ett helt kapitel i sig själv! Efter att ha varit gravid, och sen gått runt blåögd och trott att jag har samma ämnesomsättning som förut, så har min kropp liksom... här, jag bjuder på en paint-bild:

HAHAHA, jaja. Det är som om jag har gått runt i för små trosor, och att min rumpa liksom... åkt ned och mina lovehandles åkt upp. Och jag har en dubbelrumpa, inte bara det vanliga vecket där rumpan slutar bukta utåt liksom, utan det är som extrapåsar under skinkorna. (Nej, jag förstår inte heller) Och nej, jag har inte ponnyben heller, det är bara vår förtjusande mus som vill främhäva det bästa av mig.

Hur som helst! Haha, de där "extrapåsarna", har börjat söka sig tillbaka in i kroppen och hänger inte som halvt tillbakabildade vingar! Jag är hur glad som helst, haha. Rumpan ser inte längre ut som ett med låret, utan är faktiskt en rumpa. Men, självklart är det mest framgång på den ena sidan, en av påsarna är fortfarande där och hånler åt mig via sin närvaro. Men snart så! En vecka, en påse, alltså två veckor = två påsar off and away!

Och eftersom jag frenetiskt smörjer in mig med anti-apelsinhud(vilket förtjusande namn på något så vidrigt)- krämer, och alltid går till dagis så att jag alltid är helt flåsig och svettig när jag kommer fram (ja, det är pinsamt) och har ställt in så att Mel B ska retuschera mina lår/röv och mage, så börjar "apelsinhuden" faktiskt te sig någorlunda persikoaktigt. Halleluhja!

Sen så säger karln att han tror att träning är bland det bästa som hänt mig, eftersom jag tydligen har blivit en mycket trevligare människa efter att ha börjat röra på mig. Om jag nu blivit snäll redan, hurdan underbar person kommer jag inte vara om några veckor? Hahaha. Det stör mig bara att jag har tappat bort min träningsbh, så jag är helt övertygad om att brösten kommer att förtvina eller lossna när jag hoppar och har mig. Jag får rota runt, eller köpa en ny. För brösten är faktiskt ganska trevliga att ha kvar.

Ja! Och en rolig sak med Topspop! Världens ballaste barn, han äter revbensspjäll som en riktig manly man, och shit vad han suger rent dem, haha. Han gillade som sjutton att han fick käka med händerna :D Och sen satt vi och målade, sjukt sött och kul :D

(Naturligtvis fick han måla på min hand också, och det var ju superkul när jag också kladdade, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0