Jajustdetja

Jag tänker from now börja skriva in mina träningspass. Blir det lite mer offentligt så kommer jag skämmas om jag inte håller igång, och alltså kommer jag då att fortsätta med träningen och dra det ännu mer just eftersom jag vill framstå som präktig och duktig. HAHA.

So, detta får bli inlägg numero ett, och jag låtsas att de passerade veckorna har varit... komma upp ur gyttjan typ.

Nåväl! (Och ja, det kommer bli kort, pinsamt och få mig att känna mig blottad och useless som inte har mer tid, men men. Jag har suttit och ögnat igenom motionsspåret ett tjugotal gånger nu, så nu börjar det bli dags. Och att se alla andra svettiga människor peppar bara, hah!) Självklart är min vän Mel B med vid de flesta tillfällen ;)

60 min fitness (gegga runt som en efterbliven ål på en fitnessboll, stå med ett gummiband (jag tog oavsiktligt förstås det hårdaste och höll på att dö av ansträngning) och försöka nå taket, situps och shit.)
30 min hantlar/hopprep PÅ EGEN HAND! (Jag trodde jag skulle dö igen när jag pressade mig själv med hopprepet. )

Och ja, jag ska samla mod och brumma iväg på en testklättring. Inomhus. Eftersom ingen vill följa med mig utomhus, och ja, ta åt er! Ta åt er, era förbannade kycklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0