Mel B 2

Yes! Andra passet avklarat. Igår körde jag bara en halvtimmas overall fitness som anpassades till mina mål, men eftersom det var en förbaskat massa armhävningar och situps och jag är helt körd i benen idag, så tänkte jag mig att en halvtimmas combat skulle bli prima. Och vad kul det var! Haha, jag fantiserade om alla vidriga människor jag känner till när jag stod där och boxades för mig själv, muagaga. Mycket, mycket tillfredsställande, hade i och för sig varit ännu mer tillfredsställande om man haft något att boxa på... ;O Efter combatdelen, så fick jag storhetsvansinne och drog igång med en halvtimmas advanced cardio, oh god.

Ja, jag var helt död, och när vattenpausen kom så slängde jag mig bara i soffan och dränkte mig själv. Men jag klarade det! Haha, så i princip en timmas intensiv träning, oh my. Hoppas det håller i sig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0