Mel B - första omgången!

OH MY. Det var hemskt, det var jobbigt, jag svor och jag svettades värre än... ja, något hemskt. Men efteråt, när benen var spagetti, så kändes det faktiskt helt sjukt bra. Japp! Jag har för första gången prövat Get Fit with Mel B! Jag fick ju det av karlakarln, men gjorde naturligtvis illa foten och kunde ju inte göra något ansträngande med den. Men nu är den nääästan på topp igen, så nu är det bara köra på. Jag kan dock inte hoppa, så vissa av övningarna blev lite halvhjärtade... Men men! Haha.

Så, efter den positiva första omgången, så kom karlakarln också igång med studsandet :D Jag tog mig dock ett bad under tiden, jag vet själv hur hemskt det hade varit om någon hade stått och stirrat på mig när jag låg och flåsade liksom, haha. Så nu har vi kommit fram till att vi ska ta bilder på oss själva innan, och sedan efter några veckor. För att se om det blivit någon skillnad liksom ;)

Nu ska jag försöka ta mig och min stela (jaja, det är bara träningsvärk) kropp och smyga iväg in i garderoben eller något, och ta mycket ocharmiga bilder i underkläder. För nu ska banne mig mammahullet bort, på riktigt! Och helt perfekt att det är ett tv-spel, HAHA, så slipper jag något fasansfullt gym. Och jag kan kombinera det med skogsspringande, hur perfekt som helst. (Jag går redan nu och då och då och kollar om den förbannade snön är borta, men icke!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0