OMG

Jag vägde mig, för skojs skull, även om jag lovat mig själv att inte göra det förrän efter åtminstone ett par veckor. Jag kunde inte låta bli, vågen skrek efter mig.

Och... Praise the loooordah!

Jag brukar ju ligga runt 72, och när jag har dåliga dagar 74, och vid lyckliga dagar har jag skymtat 69.

Men nu... 67! Och inte 67,9 eller 67,8 eller något sånt crap, no no no, utan hela 67,1! När såg jag sist siffran 67 liksom? Det var väl där under graviditeten, när jag började svälla upp som en tvättsvamp, haha.

Men nu... jag är helt, mållös. Jag ställde mig flera gånger om och fick samma medelsumma på vågen (den är som sagt satans påfund och brukar kunna hitta på, så man måste ställa sig flera gånger).

Det är helt galet. Och jag blev så sporrad av mina resultat och Mickey Rourke att jag körde en heeel timmas pass idag. Herregud.

GO ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0