Pan(i)k

Ja, hujeda mig. Förbannade monsterarbeten, men men.

Jag är glad i alla fall, det är ju bra, haha. Det blev dock inget tränande idag, eftersom jag gick och handlade på egen hand, med världens sämsta ryggsäck = paaaaaain. Oh my vad min rygg gör ont nu, men självklart skulle jag envisas med att köpa skinka och gud vet vad till helgen. Är det påsk så är det! ;)

Konstig huvudvärk är här också. Jag är helt ställd, jag har aldrig känt något liknande förut. Då och då, när man minst anar det, så är det som om någon hugger till med en kniv till höger, och hugger flera gånger tills det plötsligt upphör och det är som om det aldrig har hänt, inga efterdunkningar eller något. Idag när det högg under diskandet, så gick det knappt att se eftersom det gjorde så förbaskat ont. (Fastän jag hoppades på att det var grusiga linser eller något som spökade, men insåg att det gick att se igen så fort det gick över.)

Antagligen massa skit som lossnar från blodådrorna nu när jag plötsligt rör på mig, och blod upptäcker nya ställen det kan rejsa igenom. Går nog snart över. Eller så får jag en stroke eller något, vid 22 års ålder. Haha, nä, usch vilka hemska tankar. Jag börjar nästan fundera på om det är någon eftervåg efter mina anfall? Men de borde ju inte komma två år efter, det borde ju ha varit tidigare?

Jaja, om jag nu ska springa iväg och få en stroke, så ville jag åtminstone ge karlarna en fin middag ;) Så jag gjorde en hembakad pizza och hemgjord coleslaw. Mumsmums!

Snart ska jag springa iväg och hämta topspop. De har varit påskkärringar/-gubbar/-kycklingar idag på dagis, och det var alldeles förtjusande dekorerat överallt, sjukt mysigt. Och jag fick sällskap av en annan mamma på bussen, det var trevligt att träffa på någon för en gångs skull som satte sig och pratade med en. Allra roligaste var ju att det var barnen som började heja på varandra, och då fick vi mammor klura ut att de gick på samma dagis, haha.

Älskade Plopps, vi satt på balkongen igår också och käkade glass och mös i värmen, och pratade om ditt och datt. Han pillade också bort små glassbitar när han trodde att jag inte såg, och la dem på filten så att Flanny skulle kunna äta han också. (Plopps hysteriska kattkompis) Charmigt som sjutton! Men min enda mysiga filt är lagom mysig nu med intorkad glass och kattsaliv, så får nog boka en extrapass på tvätten, haha.



(Äldre bild, men han är ju så förtjusande!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0