Pösk

Japp, nu har det varit påsk. Yehey, vad jag har slösat pengar! :O Men, jag har också fått hur mycket tid som helst med älskade Topspop, och verkligen fått... vad ska man säga? Lära känna honom ännu mer än vad jag redan gör? Hur sött som helst. Och oh lord vad han pratar nu, det är galet. Mycket, hela tiden, och man förstår faktiskt vad han säger :O (Jaja, oftast, typ, 95%)

Så, glada bilder på glada killen som för första gången ever fick en massa snuskgodis! Haha, ja, jag vet, jag failade där, men en gång är ju ingen fara. Det är ju inte så att det är ofta jag har smågodis hemma, HAHA. Snarare bullmamma är nog mig...

(och ja, bloggen håller jag på och bygger på...)




Och ja, jag pillade bort allt som var lite väl... overkill. Som black (red) bull-pastiller. Och halsbandet behövde han en hel del hjälp med, så han tröttnade och sket i att äta den, haha.



Och de hade påskpysslat på dagis! Helt galet sött. Bilden ovan, alla andra målade sina "fingrar", men Topspop vägrade, för han tyckte iiiiinte riktigt om att det blev så kladdigt... :O







Och vad han går! Det är också galet. Och han orkar hur mycket som helst, haha. Sötaste, bästaste topspop!



Och vi har varit ute maaaassor, helt sjukt skönt. Men mitt bröst är alldeles rött, det är duktigt. Haha. Bilden här nedan, tog jag precis efter att han stått framför en bil, och gjort som pojken som leker Darth Vader i Volkswagenreklamen gör... Shit, vad jag skrattade, och han gjorde det flera gånger när han upptäckte att jag fann det underhållande. Men, förstås, när kameran kom fram så slutade han.



(Här är reklamen, hahaha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0