Svett i överflöd

Jag pumpade på i heeeelaaaa:

30 minuter! Hahaha, och det var på advanced nivå också, konditionsträning, herregud vad det var kämpigt. Och jag kämpade med hopprepet i 15 min, sen var jag döende. Jag har kommit underfund med att jag inte behöver överdriva den träningen hemma, eftersom att gå fram och tillbaka till dagis tar sammanlagt en timma = mycket bra. Och eftersom jag är en paranoid människa, som tror att våldtäktsmän och pyromaner lurar överallt i skogen, så är jag alltid svettig efter att ha stressat igenom skogspartierna, haha. Och väl i stan är jag så besvärad över alla hysteriska alternativt stirrande människor, så där rejsar jag också. Sjukt pinsamt.

"Teknofoben" i mig kom fram till slut ordentligt! Haha, karln har ju klagat flera gånger på att jag är det, och jag ville verkligen inte ha en touchytouchytelefon, men just minin var ju så förförande. Och nu är jag sur. Hahaha. Den är överdrivet komplicerad (observera för mig), jag måste stå still för att koncentrera mig på att skriva ett sms (med en vanlig kan man ju springa, hallå) vilket är superläskigt i skogen, och så... nä, jag spotify har inte klickat för mig. Hörlurarna sucks ass, det enda jag hör är mina egna snörvlingar och elefantsteg mot asfalten, vilket gör det meninslöst att försöka lyssna på musik.

Men! Jag ska införskaffa mig "ordentliga" hörlurar, ögna igenom spotify och sluta ångra att jag la ut 99 kronor på premium, och ge den en ärlig chans, igen. För jag kunde ju ha köpt linser, leg och dammsugare, så då ska den banne mig vara perfekt också, även om det tar ett tag för teknofobmig.



Skipper sa ju att man ska dricka massor för att rensa the system. Så, jag suger mig full med vatten hela dagarna (meeeeen, jag överdriver inte som imbecillerna som blir vattenförgiftade gör) och myser, och totalvägrar fortfarande proteindrinkar och sånt där shit. Nej, naturligt och enkelt ska det vara :D

Och jag hittade mitt nya drömresemål (minitrip sådär), som hamnade tillsammans med via ferrattan på min sverigelista, oooch... jag är så sjukt ledsen över att jag inte har några vänner som tycker om sånt. Sjukt ledsen. Visst att man kan gå solo, men när det är första gångerna, hujeda mig. Hur som helst var det Kebnekaise (ja, självklart västa leden mot sydtoppen, eftersom jag... vill komma in i det först, haha) jag kom på var det absoluta, roligaste vandringsmålet för en nybörjare som moi liksom. Och jag vill så gärna bara traska igenom där och insupa luften och omgivningen och herregud vad kul det skulle vara.

Men men. Inte en kompis i sikte som inte gnäller om att det är läskigt. Tusan att inte Tops är sådär en 15-20 år nu, hahahaha. Meeen... hmmm.... C slog mig. Kanske, kanske, kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slog?

Ja jävlar... Jag kan bestiga berg med dig men inte idag. :P



C

2011-05-04 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0