Via Ferratta

Ja. Helt sjukt vad det skulle vara kul. Så fort jag får tillräckligt med pengar över, så tänker jag pula runt med grundkurser och shit.

Men först vill jag pröva via ferrattan här hemma, i norr. Är det helt sinnessjukt kul (vilket jag gissar på att det är) så... dolomiterna nästa! Hahaha. Låååångt fram, ja, jag vet, men äntligen syns lite framtidsdrömmar, oh my.

Ah, och så ett problem till. Man måste ju typ ha en klätterkompis. Och alla jag känner verkar tydligen vara livrädda för höjder eller liknande. Sååå... jag får väl annonsera efter en kompis, hahaha.

Jag känner mig helt superpeppad, så det blir nog en hel timmas Mel B idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0