x10! :D

Haha, jag went nuts och köpte mig en ny telefon. Bara sådär. Sen när jag kunde ha köpt linser, leg OCH en dammsugare för samma pris, så ja, köpångesten slog mig ganska hårt. Men men, köpt och uppbrutet är just vad det är, haha, så nu kan jag inte ångra mig direkt. Och sen är den ju ganska charmig, där den ligger så fint i handen och är pytteliten och självklart... rosa.

Och jag har bokat familjesemester nu också! Sjuuuukt mysigt, en hel lägenhet i nästan en vecka, där jag bara ska mysa med Tipstops, paddla kanot, vandra i galen natur, titta på björnar och shit och så vidare. Jag vill inte skriva för mycket om det, utifall en viss person läser bloggen och får reda på allting för tidigt, eftersom det ska bli en överraskning :D



Japps, en Xperia x10 mini för att vara exakt. Sjukt mysig, men jag har ingen aning om vad som slog mig när jag köpte den. Ingen som helst aning.



Och det mysiga rosa skalet... oh my. Jag gick tydligen nuts på tillbehör också, och har skaffat mig tillhörande, rosa grejer. Sjukt sött!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin mobil, men skulle kört på en stor direkt ;):P Fast dem kanske är mycket dyrare. Tycker dem där är så små.

2011-04-27 @ 21:49:46
Postat av: S

ÄH! Du är en ål! Haha, det ska vara så litet som möjligt, pyttenyttigt och supersött ;)

2011-04-28 @ 11:33:32
URL: http://cocytos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0