-_-

Jag blir så sjukt sur när det är jag som straffas och måste gå upp alldeles ensam på morgonkvisten. Usch, vad sur jag blir. Så ja, jag beter mig som ett respektlöst barn jag också och sitter och struntar i om jag ger ifrån mig ljud, men that's just childish me, och jag är för sur för att behärska mig själv.

Lika bra att jag rymmer iväg och städar så snart som möjligt, hujeda mig.

Jajustdetja, min tur fortsatte i torsdags. Alla bussar ställdes in, så jag fick gå i snöovädret med en skittung väska och en skittung påse på kvällen, alla kilometrar hem. Det var mycket kul, och min SL-kärlek var helt och hållet på topp. (även fast jag inte trodde att den kunde åka så mycket högre upp lix.)

Jaja. Topstops åker runt på sin bil och sjunger, och jag har begravt mig i skolarbete för att lugna nerverna. Stackarn blev förresten magsjuk i fredags, men det har inte visat sig något mer efter det. Så han är nog fit for fight för dagis igen :O Fast de har ju stängt nu under alla hjärtans dag (åhåhå, huhuh) så det får alltså bli på tisdag. Kaffet väckte mig lite i alla fall, men jag har ändå lust att springa ned och köpa några kilon blockchoklad, åh hujeda mig vad gott det skulle vara. Eller, eller, flottiga chips... Aaaaahh.... Eller... maränger blandat med hallonsås och vispad grädde... Åh, hujeda mig vad det suger att vara fattig. Jaja, det duger att sitta som Homer tills vidare. Jag kanske drar igång en film eller något för mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0