Aja, det kunde ha varit värre

Eftersom topspops blev sjuk, så får karlakarln stanna hemma med honom medans jag städar. Yeeeey! Haha. Det var ju bra. Men... ja, sen kom vädret. Jag förstår inte hur jag kan ha sån fruktansvärd tur jämt? Som igår, jag stod och väntade på bussen, och precis när den kommer runt hörnet så öppnar jag min mobil och då "SIM inaktivt".

...

Jag försökte trycka på menyn, men då dör fanskapet helt och det är bara knappsatsen som lyser. Bussen står och väntar på mig ett tag medans jag till slut hysteriskt försöker knappa framåt något, ens starta telefonen, men den totalvägrar.

Yeeey. Gå hem. När man stått och väntat och slösat tio minuter på att bara frysa liksom. Jaja, jag kom ju hem i alla fall.

Jag har upptäckt en rolig grej med Plopps nu på senaste också! Ibland när han ser ut att vara riktigt full i bus och ha något bus för sig eller bara tittar på en på ett visst sätt, så är han superlik sin morbror M. Hur kul som helst, haha! Jag ska försöka fånga det på bild någon gång, huhu.

Men nu, off to the duty i snökaoset som supermum i de enda skorna jag kan ha, löparskorna!

Nu sitter han och myser i mitt knä, och vi kör en favorit i repris ;) :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0