:D <3

Världens ballaste barn! Haha :D När vi satt ute och käkade, jag, karlakarln och Plopp, så såg jag hur andra jämnåriga till Plopp fick korv och pommes frites och en hel bunt med ketchup till, medans han satt med en tallrik oliver. Hmm... PUNKTPUNKTPUNKT, HAHAHA, han hade ätit en näringsrik lunch alldeles innan vi gick ut på vår "riktiga" lunch, med kyckling och couscous och massor av grejer, så han käkade sina oliver som snacks medans jag och karln åt riktig lunch. Han ville inte ens ha när vi erbjöd honom, utan höll sig nöjd med sina oliver. :)

Plus, att jag har upptäckt att han älskar pesto på mackan istället för smör och shit, och hur ballt är inte det? Smetar man pesto på hans pasta så blir den genast mer populär :D Och en grej till, jag tyckte jag var asball som hittade morotsjuice på nedsatt pris, och tänkte "Oh my, vad gott!"...

När man väl drack den... Mjeees... Jaja, inte min top ten. Men Plopps totalslukade! Han älskar fortfarande! Haha :D Och han älskar när man gör egen varm choklad till honom (vi köper aldrig "vanligt" chokladpulver eller o'boy), och dra på trissor, även när man bytte ut vitt socker till muscovadosocker eller råsocker, så älskar han den fortfarande!

Jag blir så stolt över att han inte är som pommes frites-barnet i restaurangen. Mitt hönsbröst burrade upp sig fleeeera gånger än vad det brukar vara, helt underbart.



(Han fick dock en smakis, vilket kanske är lite fail. Men oliverna tillgodogör det nog tillräckligt :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0