"Haha"

Happ, ännu en helg avverkad. Och tiptopstjärnan är mycket bättre, men han fick vara hemma idag för säkerhets skull då det känns bättre att se att han verkligen är pigg. Så att man inte behöver åka och hämta honom dirr eller att stackarn sitter utslagen där igen.

Helgen var för övrigt mycket trevlig, även om en viss person fick noja på smutsighet när karlarna började prata om... ja... Men men! Jag serverade en förbaskat god fläskfilé till sällskapet dock, så något bra kom ju ur det i alla fall, och alla köksluckehandtag blev ju ordentligt rena!

Och snaaaart är det Lettland igen :O Ska bli mycket spännande att se vårat rum, hujeda mig! Jag tänker verkligen bara sitta där och skrynkla de 48 timmarna vi är där. Och det spännande kvarteret! Haha, oj oj oj.

I vilket fall, nu ska jag skojsa med Topsen, och samtidigt försöka fundera ut en religion. Hujeda mig, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0