Hmpf.

Okejdå, jag var lite väl bitter, sur, negativ och förbannad när jag skrev föregående inlägg.

Men men, nu har jag mött min överman i vilket fall, och lär inse att jag är fast i restaurangbranschen forever.

Så, om det är någon retarded människa som läser och tror att det är blodigt allvar, ta det lugnt, det är bara när jag sitter hemma ensam och surar, och det går över på en kvart. Från och med nu får det bara bli happy inlägg känns det som.

Så, en happy grej till att börja med: woho, tågresa imorgon! Sen tågresa hem igen, yeeey. Och... ja, sen helg, sen kommer tiptopstjärnan hem igen :D Han är så duktig vid dagis, nu blir han inte lika arg längre när vi ska hem, hur skönt som helst. Så det har jag i alla fall gjort bra ;)

Happ. Blev en sen kväll idag, så. Ja. Jaja, jag har ju varit "kinkig" hela dagen, så det är väl ingen surprise.

Yes. Happy inlägg var det ja. Nu en mango, och sen läsa Sookie, sen krypa till kojs antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0