Men... vad hände där?

Jag såg att karlakarln hade lagt in sina bilder från sin mobil och tänkte "oj oj, vad kul!" och började titta igenom. Och från ingenstans så ploppar en mycket smalare S fram från ingenstans. Storbystad också vad det såg ut som, jag är helt chockad! Haha. Jag klippte till bilden nedan (man behöver inte se så mycket mer för att förstå poängen):

Det är alltså en dörrkarm till höger. Men titta! Var är mina kärlekshandtag? Jag har ju inte gått upp i vikt sen förra sommaren, snarare tvärtom. Helt stunned. Har fettet från insidan av mig vandrat ut och satt sig som lovehandles för att sedan absorberas ut i luften? Jag ser så liten ut, helt rak. Nu är jag ju värre än en schweizisk alpväg. Hahaha. Men men, det var kul! Jag fick sommarabstinens när jag såg den här bilden:

Så skönt att sitta ute, oh my, vad skööönt det ska bli med sommar. Och på tal om sommar, bhut jolokian har fortfarande inte tittat ut. Jag blev en smula nedstämd över det, och beställde hem oxhjärtetomater och pumpor, och så blev man glad igen ;)



Och så skämmer jag ut karln med bilden, men plötsliga sms med söta bilder är dödens död. Så sött, jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0