Okejdå...

...livet är inte så illa, jag fick bittra av mig. Nu är foten fortfarande lite svullen, och har nu en trevligt blåröd färg längs med ena sidan, men det är ju sånt man kan leva med. Och eftersom jag är magsårsS, så gjorde jag inte uppgifterna till skolan, utan knölade ihop tre av dem på en kväll och stresslämnade in dem. Vem fick högsta betyg? ;) Muagagaga.

Jajustdet, jag fyllde ju år där i vevan också. Karlakarl köpte ju ett mooooove till ps3an till mig :O I starterpacket finns en massa demos, som jag har stått och roat mig med under dagen. Hujeda mig, the shoot var riktigt trevligt ;) Speciellt när jag kom underfund med att jag kunde leka cowboy och stå och snurra framför tvn så att bilden gick i slowmotion, och allt möjligt, och utan att foten skriker. Hahaha. Sen fick jag också spelet "Get fit with Mel B" HAHA, och ja, jag var med när han beställde så jag är helt med på noterna. Och det spelet tänker jag spela i min ensamhet, med neddragna persienner.

Sen fick jag också en Escada hudlotion, uuuhh aaaah ååååh uuuuh... jag ska smörja in mig med den, sen packa in mig i en lufttät låda och bara sniffa på mig själv och dö av njutning. Sen var det ju någon som har satt in pengar på mitt konto, utan att skriva vem det är ifrån :O Så de kommer åka ut lika snabbt, och gömmas undan till min och hunbuns resa. Åhåhåhåhå, och vädret verkar ju lovande. Hoppashoppsahoppas det är fint väder när vi kommer.

Eftersom jag pröjsade rummet (eller ja, bokade det, betalningen sker ju i efterhand -.-), så uppgraderade jag oss i samma veva. Liksom passa på ;) Så vi kommer ha ett eget rum, med ett eget badrum, MED EN EGEN BUBBELPOOL, HAHAHA, åh, gud. Det kanske jag nämnde tidigare iofs.

Men men, nu ska jag återgå till böckerna. Och kanske spela. Kanske. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0