Spelning!

Karlakarlns band hade spelning i helgen, och de drog mest folk, wohooo. ;) Hemresan var knagglig, och vi var hemma myyyyycket sent, åh hujeda mig vad hemskt det var, och de lätt efterblivna taxichaufförerna, uuuh.

Men spelningen var också myyyyycket kul, och det var ganska spännande att stå precis bredvid en högtalare, så hörseln är lite knepig fortfarande. Och jag måste slänga in att det här bandet är mycket mer roande att stå och lyssna på, mumsmumsmums. Sen är ju sångarens fru världens roligaste vid festliga tillfällen, hahaha. Och karlakarln hade håret uppsatt när de spelade, vilket var mycket mums och gav mig känslan av att vara lyxgroupie som fångade yngligen i bandet, haha. (Självklart helt underbart att slippa alla riktiga groupies, så man kände sig lite mer avslappnad i hela situationen (; ) Så jag blev smulan mer kär i honom när han stod på scenen och flexade med sina muskelarmar och basen, haha ;)

Och nu är tiptopstjärnan hemma igen! Hur mysigt som helst :D

Sen är jag förstås världens bästa fotograf med världens bästa kamera :O


Kommentarer
Postat av: Sångarens fru

Jag kommer att ta det där som en jättefin sak att säga om mig.. en komplimnag :D Sen hoppas jag att jag är världsrolig även nykter.. lite humoristisk iaf?? <3

2011-02-08 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0