...

Eftersom jag blev upprörd, så lyckades jag äcklas nästintill till döds, så nu ska jag skrubba väggar, tak och ytor som går att skrubba. Dammsuga får jag göra imorgon, eftersom Ploppsstackarn redan har somnat.

Sen ska jag bada, nynna för mig själv, och försöka tränga bort alla vidriga hjärnspöken. För shit pomfritt vad min hjärna är full av dem nu. Cherry bomb eller något. Jag är ju trots allt världens bästa på att radera saker från huvudet, så stormen går nog över strax.

Min lilla happybubbla sprack till slut, jag tror jag blåste upp den för stort.

Men, som sagt. Ett värmande bad, men först leta efter saker att spendera pengar på på ebay. Och lyssna på låtar som förbaskade O har fått mig att fastna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0