Oh, baby

 

Åh, imorgon ska jag, minibaby och hans far till dagis. Jag är redan alldeles supernervös och uppvarvad och gud. Jag börjar fnissa för mig själv bara jag tänker på det, uhuhu, så sjukt nervös. Nåväl, klart det går bra, men ändå.

Jag passade på igår att måla om i hans rum, och så fort det är klart så kommer bilder :O Måste införskaffa fler penslar bara, höll på att förlora förståndet när rollern inte fick plats och jag insåg att jag inte skulle bli klar igår, haha. Så idag blir det shoppa penslar, kaffe med C och storstädning! Jag är alldeles för skakis för att kunna bara sitta still, haha.

I fredags var vi först hemma, och spelade alfapet med ett annat par.

...

Yes, det var det. Nåväl, lördagen var mycket mer spännande! Karlns syster fyllde år, så hans bror hade en fest för henne. Så det dök upp folk som för en gångs skull man liksom hade stenkoll på vilka de var och som man känner sig bekväm med. Och för första gången så satt jag och karlns brors fru O och pratade läääänge. Och jag vågade prata med karlns andra bror också, och den diskussionen var lite mer spännande på ett annat sätt. Jaja, vi får se hur det blir med allt det. Sen avslutade vi med utgång, och jag kände mig faktiskt glad, snygg (med mitt nyfärgade hår och tighta kläder som efter en stund satt perfekt, nytvättat är inte the shit) och allra bäst: uppskattad. Så jag sket i hemska och avskyvärda stalkertjockisar som prompt skulle kramas med mig, och jag sket totalt i alla andra också.

Vilken mysig känsla! Som efter kryssningen, då brydde jag mig inte heller. Helt underbart. Låten ovan får mig att känna mig ännu mysigare när jag tänker på min brighta framtid. Jag menar, vi har till och med fått tag på en bänkdiskmaskin. Hur skönt är inte det?!

 

Men som sagt, mysig låt, allt är myspys. Och jag är så nervös!


Kommentarer
Postat av: Nina

Kör på en lite mindre stor diskmaskin, dem där små diskmaskinerna är ingen höjdare till slut. De må vara bra men efter ett tag inser man att en sån är för liten. Och vi är bara två men vi ska köpa en större.

2011-01-10 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0