Plugghäst on the run!

Haha! Stormförtjust över att det äntligen är den 25e, så virrade jag runt på stan efter att ha lämnat Plopps på dagis. Jag har ju ändå en stund att fördriva liksom, innan jag begav mig hem och begravde mig själv i skolarbete. (Och det trillar in "rättningar" hela tiden, och det är bara maaaassor av tjusiga höga betyg och mysigheter, så, GOTCHA! Ni vet vilka ni är -_- Haha)

Och jag gjorde av med lite mer än 600, och... Hahahahaha, jag är så sjukt stolt över mig själv. Jag är sjukt bäst på att rota fram rabatterade varor, så jag frossade i ett par nya löparskor till mig själv, hopprep, två tröjor och ett par byxor till plopps, en mössa till plopps, vårjacka till mig, tamponger, bomullsrondeller och våtservetter, och sen massa mumsmumsig köttfärs, avocado och ost!

Hahaha, det ni! Det går att shoppa sönder axlarna utan att plånboken behöver hänga sig ;) Och nej, det är inte så att jag har något val egentligen, men kommer man undan billigt + blir nöjd, det är så sjukt tillfredsställande, haha. Så sjukt nöjd att det är vansinnigt. Och eftersom jag släpade hem tre paket blöjor, en ryggsäck och en påse från willys, så finns ju barntillbehör tills Plopps fyller 3. (Vi hade ju tydligen redan två fulla blöjpaket hemma -.-)

Och all magisk energi! Imorse satt jag och Plopps och ritade innan dagis. På morgonkvisten, haha, jag som brukar vara stendöd. Och när han fick ett raseriutbrott igår så kände jag aldrig för att bara ge upp, utan det gick liksom att hantera. Vad fantastiskt!



Ja, och sen är hans dagis nog mysigast ever. De firade honom när han fyllde år med glass och paket och grejer! Han hade blivit helt stormförtjust när han fick paketet, och när han såg gosedjuret (på bilden i vagnen) så hade han gett ifrån sig ett långt och nöjt "Oooooooj" och skrattat till.



Målarboken var en present som man fick om man är med i BR-cluben. Händigt och prima att bara kladda i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0